Od 1 października, w przypadku nieobecności adresata pod adresem doręczenia, awizowane przesyłki z usługą COD do kwoty 1000 PLN, będą kierowane
do pobliskiego Punktu DHL POP
Twój klient otrzyma wtedy 3 powiadomienia SMS, zawierające
1.
powód przekierowania
2.
adres Punktu DHL POP
3.
numer przesyłki, kod PIN i termin odbioru
Przekierowanie dotyczy wyłącznie przesyłek spełniających warunki doręczenia do POP
  • przesyłka jednoelementowa
  • maksymalna waga przesyłki - 25 kg
  • maksymalne wymiary przesyłki 80 x 60 x 60 cm
  • z usługą dodatkową Ubezpieczenie przesyłek o wartości nieprzekraczającej 6 500 PLN
Korzyści
BLISKO
Twój klient odbierze paczkę blisko adresu doręczenia
WYGODNIE
Twój klient zapłaci kartą płatniczą
BEZ POŚPIECHU
Twój klient ma aż 4 dni na odbiór
Niniejszy materiał ma charakter marketingowy.
Szczegółowy zakres oferowanych usług dostępny jest na www.dhlparcel.pl.
Aby nie otrzymywać więcej informacji od nas, użyj tego linka
Odwiedź nas na