Jeśli komunikat nie wyświetla się poprawnie użyj tego linku
DOCENIAJĄ NAS
KLIENCI I EKSPERCI
1. CSAT - Satysfakcja Klienta na poziomie 97%! Badanie na grupie największych kleintów DHL Parcel. Realizacja - II kwartał 2022.
2.Wysokie wskaźniki obsługi klienta biznesowego. 85% telefonów odebranych w 20 sek. 84% interwencji rozpatrzonych w 2 dni. 99% zwrotnych kontaktów interwencyjnych wykonanych w ciągu 2h.
3. Marka godna zaufania. Nagroda kategorii usługi logistyczne. Przyznawana na podstawie badania przedsiębiorców, którzy w sposób spontaniczny wskazują markę, któej ufają najbardziej.
Niniejszy materiał ma charakter marketingowy.
Szczegółowy zakres oferowanych usług dostępny jest na www.dhlparcel.pl.
Aby nie otrzymywać więcej informacji od nas, użyj tego linka
Odwiedź nas na